Monday, September 15, 2008

Apa dah Jadi Dengan Zaid Ibrahim




  1. Saya begitu kesal mempunyai seorang menteri dari negeri sendiri yang tidak peka akan perkembangan dan kedudukan sebenar keamanan negara yang dicintai ini.


  2. Semalam dok sibuk mengungkit tentang keperluan menggunakan ISA (Internal Security Act) yang telah dilaksanakan oleh kerajaan dan polis keatas 3 orang tahanan iaitu yang disyaki terlibat dengan perkara yang boleh mengaruhkan isu perkauman dalam negara kita.


  3. Mereka yang terlibat adalah Ahli Exco Kerajaan Negeri Selangor, Teresa Kok, Pengendali Laman Web Malaysia Today, Raja Petra Kamarudin dan wartawan wanita Sin Chew Daily, Tan Hoon Cheng.


  4. Saya cukup heran apa sebenarnya yang diperjuangkan oleh Zaid Ibrahim selaku Menteri DiJabatan Perdana Menteri


  5. Baru-baru ini kemana perginya Zaid Ibrahim apabila keperluan untuk menyatakan pendirian tentang Majlis Peguam yang mengadakan seminar antara agama.


  6. Ketika kita sibuk memperkatakan tentang kedudukan agama dan islam dalam negara beliau hilang entah kemana. Tapi sebaliknya apabila kita sibuk membicarakan soal keamanan, dia pula berbicara sebaliknya..


  7. Guano pelik sangat ni....

0 comments:

Selamat Datang Ke Blog Malayquest

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada para pelawat yang melawat laman blog ini, laman blog ini bertujuan untuk berkongsi pandangan dan citarasa masa kini tentang kedudukan orang melayu dan islam dalam negara kita. Sekiranya tuan puan serta saudara saudari mempunyai komen atau apa-apa bersangkutan tentang isu yang dikeutarakan silalah bersama-sama untuk membantu meningkatkan lagi dengan keihklasan untuk membawa orang melayu dan islam dalam negara kita ke tahap yang tertinggi dan sebenarnya....wassalam dan salam hormat
anuar hj safian..